۴

دیروز روی یه تخته پاره با یه ذغال نم خورده نوشتم :

ورود ممنوع حتی شما دوست عزیز !

             به دلیل تعمیرات فنی این بت خونه تا عشوه و کرشمه بعدی تعطیل می باشد.

بعد اونو با ۳ تا میخ طویله کوبوندم به در قلبم٫ یه نفس راحت کشیدم رفتم سراغ مغزم...

نظرات 8 + ارسال نظر
ژ یگولو پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ق.ظ http://www.zhigulu.blogsky.com

سلاممممممممممممممممم...

خوبی تو؟؟؟

ببینم من از چه نظر به نظرت جالب اومدم ایا؟؟؟:دی

خیلی باحال تعریف میکنی..ادم حس میکنه خودش اونجاست..پیشت بوده اینکارایی که تو کردی...اون کوه رفتن پست پایینیتو میگم...:دی

این پستتم...هوممممم...اهان...اخه مغز بی دل که صفایی نداره که...
اول دل..باید هوای دل رو داشت...البته که عقلم چیز شدیدا خوبیه..که همه ماها داریما البته ها روم تیفال ولی خوب میترسیم خسته بشه زیاد به کارش نمیگیریم...:دی...
شوخی میکنما...

خوش باشی و موفق...

در باره قالب عوض کردنم گیلاسی اسم یه سایت و بهت میگه توش پر از قالبه میتونی بری استفاده کنی...

خوش باشی...با اجازه لینکتم کردم...فعلا...

نیاز جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ق.ظ http://anthill.blogsky.com

خوش به حالت به این میگن اراده.......

موفقتر باشی

پت جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.com

اوللللللللللل
الان مغزت رو به راهه؟

پت جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.com

دوممممم
وا من اول شده بودم!‌ میگه

تا کنون نظری توسط کاربران نوشته نشده است

یعنی چی؟
اولللللللل

ژ یگولو شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ب.ظ

سلامممممممممممممممم...

کوشی تو پس؟؟؟

چی شد تا من اومدم دیگه تو نیومدی اینطرفا صاحب خونه؟؟؟

ژ یگولو یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ق.ظ

سلاممممممممممم...

خوبی عزیز؟؟؟

مرسی از لینک...

من من همیشه زحمت میدم نترس..:دی

خوش باشی عزیز...فعلا...

ژ یگولو سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام عزیز...

خوبی؟؟؟

عکسا رو الان گذاشتم...اگه خواستی میتونی الان بری ببینی...

خوش باشی...فعلا...

ژ یگولو چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام...

اره خیلی قشنگه...جدی میگم...

مبارک باشه...

منم تازه یاد گرفتم عکس بزارم...یخورده کار داره ولی سخت نیست اصلا...

اگه میخوای واست توضیح میدم...منم از فاطمه (اخ جون دانلود) و گیلاسی کمک گرفتم...هر دوشون واردن...از اونا هم میتونی کمک بگیری...اگه مسنجر داری راحتره توضیح دادن...

خب فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد