پنج

اندر حال و احوالات خویشتن در وصف گذراندن این روزگار خوش چنین نقل میکنیم : که به مثال چهار  

  پایی زحمت کش در گل زار این روزگار فرو میرویم که تا کنون هیچ خری مشابه ما اسمش در امثال

 الحکم هم نیامده!!!

در این تکاپوی روز گار ما هم بی کار ننشسته ایم و چنان سر و صدایی از برای کمک راه انداخته ایم

که همگان عاصی و شاکی ما را به محکمه استدلال های خویش فرا خواندند و همگی یک دل ما را

چنان خطاب کردند که اوهوی بچه چه خبرت؟ مگه نوبرش اوردی ! ببر صدات !بشین مثل بچه ادم درست

بخون!!!... و ما را با تیپا به گوشه اتاق پرتاب کردند!

ما هم که همه جایمان سوخته و از درد جلز ولز میکنیم انچنان زار زده گریه میکنیم و برای مرحم نهادن

بر سوختگی ها مشتی خاک بر سرمان و مشتی بر دهان این روزگار میزنیم و چنان اهی میکشیم که

دل کافر اب شده میگوییم : که ای وااااای امان از امتحااان و فغان از ااااستاد.....

نظرات 9 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ب.ظ http://paradisee.blogsky.com

سلام دوست من..

وبلاگ زیبایی دارید...

خوب هم مینویسید..

براتون آرزوی موفقیت می کنم.
خوشحال میشم اگه به منم سر بزنی
یا حق

ژ یگولو جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ

سلاممممممممممممممممم...

خوبی؟؟؟

ای چقده خندیدم با این پستت...بابا تو دیگه کی هستی...

این دستور زبانت منو کشت...خندههههههه...

خاک رو بر سرت فقط نریز هرجای دیگری ریختی اشکال ندارد به دهن این روزگار بیشتر...:دی

خیلی جالب بود این شیوه نوشتن..همینو ادامه بده خیلی خوشم اومد من یکی...

یه پیشنهاد: رنگ فونتتو عوضش کن به خاطر قالبت...یه رنگی بذار اون اول صفحه تو این عکسا پیدا باشه و واضح بشه خوند...فک کنم بهتر بشه...ببخشید دخالت کردما...

خوش باشی...فعلا...

ژ یگولو جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ

سلاممممممممممممم...

خوبی؟
منم خوبم...

اینم ای دیم..همون ادرس ایمیلمه...:دی
من همیشه میام..

خوش باشی..فعلا...یا حق...

پت جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.com

بله ای وای از امتحان!
من که امتحان یکی داشتم دادم تموم شد رفت پی کارش!‌ ها هاااا هاهاااااااااااا :)) شوخی کردم.... یکی دیگه هم به زودی دارم....
تازه یه نکته.... اگه شما اندکی با دقت به وبلاگ من می نگریستی میدیدی که دیروز آپ کردم و هنوز شما اونو نخوندی برای همینم برای پست قبلیم نظر دادی و گفتی که آپ کنم! :)

نیاز شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام ...

به به تغییر دکراسیون...چه خوشکل شده..اول فکر کردم اشتباه اومدم.....

موفق باشی و خونه ات پر رونق...مارو فراموش نکنی....
به امید دیدار

پت شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.chocoholic.persianblog.com

سلاممممممم
خوبی؟
چند تا رفرش کن بهش میرسی..... اسمشم اینه: پت و مت یه کارایی می کنن!

پت شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.chocoholic.persianblog.com

هه لو!

نیاز دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:10 ب.ظ http://anthill.blogsky.com/

قالب جدید مبارک.....خوشکله.....اول فکر کردم اشتباه اومدم....موفق باشی...

ژ یگولو سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ق.ظ

سلاممممممممممممممممم...

کجاییییییییییییییییی تو...گریههههههههههه....

بیا دیگه نگرانت شدم..کجا میری تو یهویی هیچیم نمیگی...

زود بیا..منتظرتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد